mandag 19. desember 2016

God jul!

Julemusikk fyller stua og min mor avdekker lengselen etter lutefisk, ja, da må det snart være jul.

I går ble Lina døpt.

Kirkekontor og prest hadde glemt at vi hadde fått innpass i julegudstjenesten så vi ble bokstavelig talt puttet inn.

Døpefonten kom frem i en viss fart og koret reiste seg diskret og satte seg lengre bak.





Dåp ble det og familiefesten her hos oss vil jeg kalle et meget hyggelig samvær. 
Mamma=mormor=farmor. Ja, det er èn og samme person og jeg snakker selvsagt om meg selv. Denne damen håper at hun får brukt tiden godt og får innfridd de ulike familiemedlemmers ønsker. Jeg dekker i hvert fall diverse middagsbord, og håper at jeg sprer litt glede kun ved å være meg. (Det hadde vært helt perfekt).




Treet er glissent.
Det blir lett slik når man ønsker seg et smalt et.

Behovet for kuler øker når grenene er få så nå vil jeg være på utkikk etter julepynt til halv pris og supplere.

25% økning tror jeg blir helt perfekt, så gjelder det bare at treet har nok grener til å romme nyanskaffelsen.







Det er grønt utenfor vinduet, det meldes snø til fjells og skiene står ferdig glidet i bua på hytta. Dermed planlegges det forflytning av juledekorasjoner, svibler og mandelpoteter. Vi ønsker oss mellomjul og nyttår til fjells og ber værgudene være hyggelige ved årets slutt og legge til rette for denne manøveren.

DETTE BLE TATT FØR MILDVÆRET SATTE INN I VENNESLA


God jul alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar